Selasa, 15 November 2011

suprise besday mr. suami

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 5:17 PTG
salam.....
13 november... besday mr. suami... so my kakak beria nak wat suprise kat abah dier... aku pun ikutkan je lahhhh.... seminggu sebelum tu ktorg dah rancang... kebetulan lak jatuh pada ari ahad ... so senang sket keje aku... apa lagi order pizza n beli kek.... yg kelakar nye lepas aku order pizza aku pun tunggu budak delivery tu kat bawah umah (umah aku ting.3 ye) .... bila aku nmpk je budak tu aku pun terus bg duit kat dier n ckp aku lah yg order.... dgn blur2 budak tu leh ckp.... " kak , yg order ni ting 3.... so sy kena antar smpi kat umah lah".... ape punye bendul lah budak tu.... tp finally dpt gak aku pizza tu.... heheheh.... pastu pe lagi ketuk pintu sambil nyanyi lagu besday..... terkejut beruk mr.suami..... cam nak nangis pun ader gak..... hahahaha... ye la... x pernah disuprisekan waktu besday.... kekadang aku pun lupa..... ni pun sib bek kakak yang ingat..... apa2 pun....
'Happy ulangtahun mr. suami ku yg tersayang' 
ni je lah yg mampu nak beli
bersama ibu mertuaku..... nmpk kaki tu tak???? qaseh tgh tido.... terpaksa kena gerak
muka qaseh yg tgh blur ...... mula2 cam nak nangis kena gerak.... lepas nmpk kek jerrr.... terus segar
suapan dr isteri tercinta
pandai gak mak mertua aku mkn pizza... hehehe

4 ulasan:

mimie.. on 15 November 2011 pada 6:41 PTG berkata...

AMBOIIIII.....sedapnyee kek tuuu hehehe...bestnye dapat surprise k.mas..nak wat camni la taun depan haha

mama irfan on 15 November 2011 pada 11:02 PTG berkata...

dah terbayang nak wat suprise apa utk husband tahun depan.. xlama dah...huhu... apapon happy birthday abg dura.. moga menjadi anak,suami dan abah yang terbaik buat kak mas sekeluarga...amin...

♥CeR!TeR@ CiNtA f@!sha♥ on 16 November 2011 pada 8:33 PTG berkata...

wah beshnyer...tunggu k.maz wat suprise besday kat aku plak la...hahahaha...
selamat besday abg dura...moga menjadi suami & abah yang soleh di dunia & di akhirat...

Masduranisaqaseh on 17 November 2011 pada 7:34 PTG berkata...

aminnnnnn

 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting