Jumaat, 11 November 2011

11.11.11..... apa yang jadi ??????

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 12:50 PG
Salam....
ari ni 11.11.11...... tapi x de apa pun yg pelik2 atau yg best jadi kat aku...... cam biasa jerrrrr..... td after lunch aku lalu kat depan masjid putrajaya ..... aku tengok ramai tul pengantin nak akad nikah kat situ..... cam best jerrrr.... hehehehe.... yg pasti sblm tgh mlm ni aku kan cuba cari something yg boleh aku keep as a sweet memories ...... hehehehe... cam poyos jerrrrr..... tp nak wat ape ye???????? tinggal baper jam je lagiii nihhhhh.....

1 ulasan:

mama irfan on 13 November 2011 pada 4:25 PTG berkata...

itulah impian laki anis... sampai skang dok tahan dia... sebab apa tau tak? sebab kalau dia beli, cnfrm anis da x bleh naik moto dia dh lps ni...huh...

 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting