Rabu, 16 November 2011

bulan nov yg agak sibuk

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 12:04 PG
salam......
rasanye minggu ni lah yg agak sibuk bagi aku...... 1st mak mertua ade kat umah so setiap ari aku kena masak.... 2nd kena outstn ke terengganu 3 hari..... 3rd adik aku yg bungsu nak tunang..... 4th next week nak pi umah abang ipar kat johor...... 6th aku dpt abiskan 2 novel........perghhhh... bila nak rehat ye....????? sib bek my kakak dah cuti sekolah.... lega lah sket.... tp td kan aku gi school kakak tuk amik duit RM100 yg kerajaan bagi..... alhamdulillah......

 duit kerajaan bagi..... tq daun keladi.... next year bagilah lagi

 kat kelas kakak...... dier ckp ari ni sedih sbb sekolah dah nak break

gambar yg x de kena mengena ngan citer kat atas tp inilah aksi qaseh kalo nam amik gambar....sbnrnye dier nat wat peace...

 like mama like daughter

 one of the novel yg aku dah baca (latest)


1 ulasan:

CikFatin on 22 November 2011 pada 8:06 PTG berkata...

follow dr GA yg sama...jum singgah blog cikfafa..
http://fafazukri.blogspot.com/

 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting