Jumaat, 18 Mac 2011

besday qaseh

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 7:32 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini
salam.....

17 mac besday qaseh... tapi hari khamis so x dpt lah nak buat apa2....... jadi ari ni nak buat pulut kuning n meehon goreng then sedekah kat org2 kampung di gombak.....

Selasa, 8 Mac 2011

alahai......qasehku

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 10:49 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini
alhamdulillah....... qaseh dah sembuh dari demam... 3 hari yang paling memenatkan dan merunsingkan....
skang plak memenatkan sbb qaseh dah kembali dengan kebuasannya...  tp x pe... janji semua anak2ku sihat walafiat... kakak plak tengah exam.... semoga kakak dapat cemerlang dalam examnye....

Selasa, 1 Mac 2011

x de keje

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 8:09 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini
salam.....
macam x caya lak... dalam masa 2 ari aku leh abis baca 3 buah novel..... 'rindu di awan biru' , 'harga sebuah cinta' & 'cinta aku seadanya'...   perghhhhh..... letih beb....
So skang ni tgh nak pikiaq aper yg boleh dibuat untuk menghabiskan masa kat opis nihhhh.... macam mkn gaji buta lak....  hehehhehe... jgn salah faham ye.... keje dah dibereskan dulu ye....

ramai duk membebel di sebelah

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 12:31 PG 0 ulasan Pautan pada catatan ini
salam.....
coretan kedua.....  nak cakap ape yeeee..... ramai kat opis gi langkawi..... so tenang sket walaupun ader anasir dari bilik akuarium yg dtg menganggu.... skang ni tiap2 petang sebelum blk opis.... mesti duk pikiaq nak masak aper.... kang malas2 kang aku beli jer.... jimat masa sket.... yg penting dah x sabar ni nak gi amik qaseh... apalah lg benda baru yg qaseh blajaq ari nihhh...  
 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting