Khamis, 25 Ogos 2011

Raya is coming........ yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 8:11 PTG
Salam.....
ari ni last kerja sebelum cuti raye......  aduyaiiiii malas tul nak kerja..... aku cuti seminggu n taun ni 1st raya aku kat gombak.... dah 3 taun aku x raye kat gombak...... rindunyeeeee...... 2nd raye baru blk klantan..... kalo diberi pilihan tiap2 taun aku nak raye kat gombak.... tp apa kan daye .... kat gombak dah x de org tua cuma ade adikbradik jer... berbeza ngan klantan.... ade mak mertua ...... sbb raya kan lebih afdal disambut bersama orang tua kan..... hehehe

Menu aku raya nanti agak simple sket.... sbb adik aku ngan bini dia balik terengganu n x de org tolong aku masak cuma tinggal si bungsu yang patah kaki tu jer ..... takkan nak minta tolong dia kannnnnn...... hahahaha.... aku ingat nak buat rendang daging campur paru, nasi impit kuah kacang ngan menu wajib Ayam goreng balik..... ok lah tu kan..... x sabar nak sambut raya kat gombak.... tempat kenangan aku masa kecil2.... teringat kat arwah mak abah aku..... aduihhhhhh sedih lak......  apa2 pun semoga raye taun ni akan lebih dirahmati buat aku sefamily....... nnt lepas raya aku update gambar ye...... to all my blogger freinds....  

Selamat Hari Raya n Maaf Zahir Batin   


2 ulasan:

mimie.. on 26 Ogos 2011 1:14 PG berkata...

kak mas..samat hari raya maaf zahir batin jugak yee...mohon maaf kalau ada buat salah n silap..masa qoir dulu tu kee hehe..

Masduranisaqaseh on 6 September 2011 7:48 PTG berkata...

hai mimi,,,, samat ari raya gak.... sory late reply.... almaklumlah cbuk sket.... hahahaha

 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting