Isnin, 22 Ogos 2011

my youngest brother accident

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 8:20 PTG
salam..........
tanggal 23 ogos 2011 tepat jam 12.30 pagi adik bungsu aku eksiden....... punya lah mengelabah gila aku masa dpt col pagi tuhhhh... dah lah tengah2 mamai.... macam mimpi lak..... ini kali kedua budak ni eksiden.... ritu ngan keta jabatan...... sib bek cuma luka2 walaupun kenderaan remuk teruk..... skang ni lak moto langgar keta yg tgh brenti mengejut sbb abis minyak...... apalah budak ni...... mungkin dah exhaust sgt kot.... yelah baru balik keje lak..... yg kesiannye.... kali ni teruk gak keadaan adik aku..... kena jahit 18 kat kaki.... pastu doktor tu boleh bagi mc 2 ari je n suh balik..... gila punya doktor..... lepas 3 ari adik aku x tahan sakit terus gi HKL lak.... doktor suh exray..... n berita paling mendebarkan rupa2 nye kaki adik aku PATAH n ibu jari kanan pun PATAH..... haiiiiyaaaaaa mmg x leh pakailah spital klang...... adik aku kena wat pembedahan.....so buat pertama kali seumur hidupnya perlu tido kat spital n wat pembedahan..... hahahahaha.... blur sekejap adik aku.... alhamdulillah 28 ogos adik aku slamat di bedah n skang tengah menghabiskan mc selama sebulan kat umah...... so slamat bermc ya dik.... yg best nyer... dapat cuti raya terus tuhhhhhhhh.


pic lepas pembedahan..... first time bebbbb

3 ulasan:

mama irfan on 22 Ogos 2011 8:33 PTG berkata...

moga cepat sembuh

BabyRayyan on 22 Ogos 2011 8:58 PTG berkata...

risaukan klu bwk moto nih.....sy ni hari2 rsaukn husbnd.die p keje bwk moto.tmpt keja jauh lak tu.huhu..moga cpt sembuh yer..

mimie.. on 22 Ogos 2011 9:12 PTG berkata...

eee apasal doktor kt klang tu bengap sgt..kesian adik akk dpt mc 2ari je???x cek btl2 la tu..geram tul dgn org mcm tu,kdg2 org2 mcm tu la yg boleh jd penyebab segala masalah..!!

 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting