Isnin, 10 Oktober 2011

salam...... long time no see

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 11:42 PTG
salam.....
arap sumer blogger chat walafiat ye..... ahad baru ni adik aku yg bungsu @ si patah ajak gi umah awek die kat sunway tuk merisik....... punya aku gumbira nak gi sbb nye ini merupakan kali terakhir aku ngan beradik aku gi merisik ... maksud aku tuk beradik aku lah.... dan ini merupakan first time ktorg gi merisik tanpa ditemani pakcik makcik ktorg.....  hahaha... aman je rasa... kalo tidak itu x boleh ini x boleh .... kena ikut adat tu lah ini lah..... apalagi ktorg wat ikut kapla sendiri lah....  abg aku yg eldest jd tukang bercakap.... punyalah strettt je ... mentang2 lah ex army.... tp finally alhamdulillah slamat dan risikan kami diterima..... satu yang aku respek kat bakal family adik aku tu walaupun kuarga die agak kaya@standard tp dorang layan ktorg cool jee..... hehehe... tau2 je lah kan  ktorg ni agak kekoboian sket....hehehe .... dan tarikh pertunangan telah ditetapkan pada 20 November 2011.
sekeping je gambar yg ada dlm phone aku..... yg paling kiri abg aku yg tua..... baju merah tu abg aku yg no.2 .... sebelah dia lak adik aku yg second last.... yg paling kanan tu bakal pak mertua si patah.... hehehe

0 ulasan:

 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting