Ahad, 30 Oktober 2011

HIPOKRIT

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 6:26 PTG
Salam.....
perlu ke kita jd hipokrit untuk lebih mengenali orang dan untuk lebih rapat dengan orang?????..... sbb aku bukan manusia hipokrit.... dan kalo blh aku x nak jd hipokrit.... tp kekadang cara aku org x leh terima..... kasar + laser+ suka mengarah+ +++++.... hahaha  yessss itu lah aku.... tp sumer perangai aku kat atas akan aku guna pada org2 yg aku rapat dan aku rasa org yg boleh terima gurauan atau cara aku.... cuma kekadang aku lupa manusia kan berbeza.... kalo sumer manusia ni sama jer kat muka bumi nih... aman lah dunia kan.......hehehehe...... x blh nak salah kan dorang gak...... so skang ni rasanye aku perlu lakukan satu anjakan paradigma.... .... iaitu AKU PERLU JADI HIPOKRIT....... demi nak menjaga hati2 manusia di sekeliling aku.......hahahaha ..... tp boleh ke aku berubah....... klakar lak..... meh lah kita tgk brapa lama aku leh bertahan ye...... aminnnn

4 ulasan:

MamaRayyan on 30 Oktober 2011 6:35 PTG berkata...

Be cool..^_^

mama irfan on 30 Oktober 2011 7:02 PTG berkata...

yess kengkadang anis pon rasa camtu gak... kengkadang kena jadi hipokrit hanya untuk orang... hanya untuk menjaga perasaan orang... apapon banyak bersabar ya... anis sentiasa menyayangi k,mas (ayat ni sumpah bukan hopokrit)... ewah.... jiwang plak...huhu

Syam Soffi on 30 Oktober 2011 7:13 PTG berkata...

aku baca tajuk kak mas ni seram sejuk dibuatnya.... kak mas nk jd manusia hipokrit yg camane? lemah lembut? sopan santun? lekkkk lu.... sabor la kak mas yerrrr...

nurr f@!sha f@t!h@h on 30 Oktober 2011 11:45 PTG berkata...

as salam...nama pon manusia k.maz...hipokrit sentiasa ada...lantak lah...buat pening ja pikiaq...banyakkan sabaq taw...
leh tahan ke nak hipokrit ??? keh3
chaiyoq3...(sambil angkat tangan & melambai2 slogan hidup k.maz)he3

 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting