Ahad, 6 Mei 2012

story lumpsum bhgn 1

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 9:22 PTG
Salam........
Kemalasan melanda lagi....... x tau lah apasal lah aku ni malas tul nak hapdate blog..... padahal banyak sgt benda nak story........ skang ni terpakasalah aku story citer2 secara lumpsum ye...... huhuhuhuhuhu

xxxxxxxxxxxxxxx----------xxxxxxxxxxxxxxx----------------

14 Mac 2012..... aku gi kursus kat Hotel Vistana, Kuala Lumpur...... sehari je.... tp ok gak.... dpt lari dari suasana opis yang makin membengangkan kepala....... yang best nya dpt gi ngan geng opis yang agak giler2 sket.....  naik tren lak tuhhhhhh....... perghhhhhh mcm rusa masuk kampung pun ada gak...... sbb dah lama x buat adegan lompat2 tren nihhhhh...................huhuhuhuhuhu

sempat lagi nak posing.......
 pic aku x de... sbb aku yg tukang amik nyer.... hehehehe

*****************************************************
28 Mac 2012 ..... aku ada event kat kuantan..... biasalah APC ....... so tugas aku urusetia merangkap koir.... huhuhuhu....... lama dah x gi kuantan...... kali ni puas hati sketlah tempat penginapannye...... better than last year.....
 ni kat dalam bilik hotel..... Hotel Grand Continental

ngan hantu kuantan...... macam2 lah dorang ni.....
ngan mantan pengarah........ 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

17 mac 2012 besday my qaseh...... nak jimat bajet punya pasal...... terpaksalah join ngan sepupu sepapat yang besday jatuh bulan mac....... hehehehehe..... betul2 jimat......
 

itulah die piece si qaseh..... dah mcm 1 malaysia lak
kek sebijik.... tp nak menyambut besday tuk 4 org...... tul2 jimat




0 ulasan:

 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting