Jumaat, 15 Julai 2011

lagi banyak kena blajaq

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 1:22 PG
salam......
petang nie tetiba lak gatai nak ubah templat baru..... selama ni main rembat jerrr... almaklumlah amatur kan.... dapat lak cikgu2 yang bolehlah dikategorikan pandai lah gak yang nak tunjuk ajar.... punyalah pening pala aku nak buat..... ngan pala cikgu2 aku pun pening..... bila tengok blok org len punyalah cantik2.... asal lah dulu2 aku x blajaq wat benda nihhhh... skang bila dah liat baru nak blajaq... alamat botak pala cikgu2 aku nak ajaq.... anyway tq lah kat cikgu2 yang tak berapa nak pandai tu yeeee.... jasamu di kenang....

0 ulasan:

 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting