Selasa, 5 Julai 2011

korea lagi dan lagi

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 6:57 PTG
assalam.......
ari ni nak citer sket pasai drama korea...... dah lama kat tv x de citer korea yang best.... pastu tetiba dari minggu lepas ader citer yg best lak.... dah lama dah aku ajar mata tido awai .... sebelum kui 9 mlm dah tido... tapi bila dah ader citer korea ni kenalah bersengkang mata sekejap.... hehehe.... apa pun aku mmg heran lah.... asai lah drama melayu x leh wat cam drama korea.... maksud aku jenis drama yang kita rasa nak tengok lagi dan lagi dan lagi..... adakah pasai hero korea yang ensem atau jalan citer yang best????? tapi bagi aku sebab musabab yang paling up tuk aku tgk citer korea ialah pasai hero yang emsem lah.... hahahah ..... tergatai sekejap..... sib bek my suami layan jerrr aper citer yang aku nak tengok..... tapi kalo ader live bola... alamat berputih mata lah aku nak tgk citer korea .... ahahaha

every weekday..... 8.30 to 9.30 pm at Chanel 8

0 ulasan:

 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting