Ahad, 3 April 2011

04/04/2011

Dicatat oleh Masduranisaqaseh di 8:13 PTG
salam....
Lama dah rasa x corat coret kat sini..... sbb x de yg menarik sejak kebelakangan ini selain kerenah qaseh yang semakin menjadi2 dan banyak jugak perkara2 baru yang dia belajar.... sok sampi ari khamis aku x de kat opis... ader keje luar... siokkkk giler rasanyer dapat menghilangkan diri buat sementara waktu dari suasana opis yang dah semakin tak best lebih2 lagi cc hasiah yang paling disayangi akan berpencen x lama lagi.... mmmmmmm.... lagi sebulan dah sedih nihhhhhh

bulan mei nanti arijadi kakak lak.... kakak dah minta nak buat besday kat gombak.... insyaallah ye kak... kalo mama ader duit lebih.... mama buat lah ye........ tapi satu perkara yang kakak dah buat mama bangga... kakak dah boleh baca tulisan jawi..... alhamdullillah.... sayang anak mama..... walaupun kekadang mama rasa cam asyik nak marah kakak... tapi dalam hati mama kakak paling mama sayang dalam dunia nihhhh.... pastu disusuli oleh adik n last but not least  abah.... hukhukhuk... sory abah... abah jd last person yang mama sayang .... beralah lah ye....hehehe

0 ulasan:

 

MasDuraNisaQaseh Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting